Lampy uliczne led

Rozpoczynając swoja przygodę z siłownią, czy też po prostu z aktywnością fizyczną powinniśmy lampy uliczne led przede wszystkim postawić na ćwiczenia, które sprawiają nam przyjemność. Zdecydowanie powinna to być dla nas forma odreagowania od codzienności, chwila dla siebie, dla własnej przyjemności. Na początku nie powinniśmy narzucać na siebie zbyt dużej presji, wszystko powinno przyjść z czasem, wraz z doświadczeniem i regularnymi treningami.

Na początku warto postawić sobie cel, niezbyt wygórowany, na miarę naszych własnych możliwości.  Zestaw  ćwiczeń nie powinien być za bardzo wymyślny, kilka prostych ćwiczeń mniej więcej 4 razy w tygodniu na początek powinno wystarczyć . Bardzo często, aby zaangażować i przyzwyczaić ciało do wysiłku wykonuje lampy uliczne led się również ćwiczenia aerobowe, jednak wszystko jest zależne od tego co chcemy osiągnąć – pozbyć się nadmiaru tłuszczu, czy wyposażyć nasze ciało w mięśnie – w tym przypadku sprawdzi się również trening siłowy.

Trenuj z kimś! Na początku bardzo fajną motywacją jest trening z kimś znajomym, który dodatkowo zmotywuje nas, kiedy nie mamy ochoty pójść na trening. Dodatkowo taka osoba może także pomagać nam w kontrolowaniu błędów, które możemy wykonywać podczas niektórych ćwiczeń.

Zdecydowanie powinniśmy także dosyć często zmieniać nasz trening, zamiast cardio na siłowni warto czasami pójść na basen, albo rolki. Monotonia jest jednym z większych czynników, które wpływają na naszą chęć do działania, dlatego powinniśmy urozmaicać sobie każdy trening.

Oczywiście każdemu z nas zdarzają się gorsze dni, o czym również warto pamiętać. Czasami lampy uliczne led nie mamy ochoty iść na trening i nie powinniśmy się za to obwiniać  – oczywiście jeżeli nie zdarza się to notorycznie. Warto czasem dać sobie dzień, dwa luzu, a później z naładowanymi akumulatorami wrócić do ćwiczeń. Bardzo wiele osób radzi również co jakiś czas robić sobie dłuższe przerwy – dla odpoczynku naszych mięśni, organizmu i dla swobody.

Na początku zazwyczaj jest ciężko, ważne jest aby nasza aktywność sprawiała nam radość, a reszta przyjdzie z czasem!

Picie świeżo wyciśniętych soków z wyciskarki z pewnością ma bardzo dużo korzyści dla nas i naszego zdrowia. Przede wszystkim pijąc taki sok przyswajamy aż 90% zawartych w nim substancji bioaktywnych, z kolei jedząc warzywa i owoce przyswajamy jedynie 20%. Dzieje się tak, ponieważ nasz układ pokarmowy musi wszystko co zjemy doprowadzić do formy półpłynnej zanim to przyswoi, tym samym nie przyswaja tego lampy uliczne led w tak dużych ilościach, jak w przypadku formy płynnej.
Soki pozbawione są również nierozpuszczalnego błonnika, który osłabia proces wchłaniania substancji odżywczych zarówno z warzyw, jak i owoców. W wyciśniętym soku pozostaje jednie błonnik rozpuszczalny, który zdecydowanie pomaga i wspomaga działanie enzymów.
W naszym organizmie zalega również bardzo dużo toksyn, w tym przypadku naturalne witaminy, minerały organiczne, enzymy, flawony itd. sprawdzają się idealnie, ponieważ wymiatają substancje toksyczne z naszego organizmu.  Wszystkie świeżo wyciśnięte soki, szczególnie z jarmużu, mogą nam w tym zdecydowanie pomóc. Dodatkowo ważne, aby mieć świadomość, iż soki bogate w błonnik wypłukują również cholesterol, zapobiegają zaparciom oraz nadwadze!
Również dzięki posiadaniu w swoim składzie endogennych enzymów, soki trawią się właściwie same, dzięki czemu my lampy uliczne led posiadamy dużo więcej energii i siły, nie tracąc jej tak jak w przypadku trawienia całych, niewyciśniętych owoców, czy warzyw.
Dobrych właściwości i pozytywnych skutków z picia świeżych i wyciśniętych soków jest naprawdę dużo, dlatego warto zagłębić się w tym temacie i dowiedzieć się w jaki sposób możemy pomagać naszemu organizmowi.

Dodaj komentarz